شهردار منتخب، قدرت مدیریت پایتخت را دارد

مجتبی بیگدلی رئیس انبوه سازان روز چهارشنبه در یک گفت وگو با بیان اینکه سوابق حناچی شهردار منتخب و جدید تهران در اداره شهر تاثیرگذار است گفت: وی به عنوان شهرساز در فنی‌ ترین و زیربنایی ترین عرصه‌ های ساختاری کشور مسئولیت داشته و درس خوانده است.

وی در ادامه به تحسین سوابق شهردار تهران پرداخت و در همین مورد افزود: اعضای شورای شهر تهران با توجه به شرایط کشور تصمیم به شهردار شدن حناچی گرفتند.

مجتبی بیگدلی در ادامه به شرایط نه چندان خوب بازار مسکن اشاره کرد و گفت : شرایط بازار مسکن و درآمدهای شهرداری تهران خوب نیست، درواقع رکودی‌ ترین حالت شهر امروز است. شهردار منتخب همسو با دولت است و می تواند بخوبی از این فرصت استفاده کند؛ ارتباط مناسب با دولت و استفاده از بودجه ملی در شهرداری تهران بسیار اهمیت دارد.

مجتبی بیگدلی اظهار امیدواری کرد که با شهردار جدید تهران بتواند مشکلات موجود در بخش عمران و سازندگی را ببیند و الگویی برای رفع آن ها تعریف کند.

باتوجه به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان و خداحافظی سید محمد علی افشانی از شهرداری تهران، اعضای شورا شهر تهران حناچی را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.

این مطلب را از دست ندهید
خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به جاده‌ های لرستان