ایمنی ساندویچ پانل

ایمنی ساندویچ پانل/ ایمنی در ساندویچ پانل چقدر است

همان طور که انتظار می رود، ایمنی ساندویچ پانل به شرایطی امنی گفته می شود، که این محصول ایجاد کند و همچنین نکاتی ایمنی که در زمان استفاده از آن باید رعایت شود. در این جا لازم است ذکر کنیم، باتوجه به این که امروزه بهینه سازی محصولات و ساختمان ها حرف اول را در دنیا می زند و این که جلوگیری از اتلاف انرژی عامل مهم است، پس پانل ساندویچی که هر دو مورد بیان شده را دارا هستند، بهترین گزینه برای استفاده در صنعت و تجارت می باشند.

یکی دیگر از مزیت های که سبب شده است پانل های ساندویچی در قیاس با مصالح سنتی برتری داشته باشند، این است که در زمان نصب ایمنی بالاتری داشته و با سرعت بالاتری نصب خواهند شد. اگر تجربه ی اجرایی داشته باشید و با مصالح سنتی هم کار کرده باشید، می دانید که با سرعت کمی قابل اجرا بوده و مراحل بسیار متفاومتی دارند. اهمیت این موضوع به حدی است، که پانل ساندویچی به طور تمام و کمال جای خود را در بین مردم جهان باز کرده و جایگزین مصالح سنتی شده است.

امنیت پانل ساندویچی,امنیت ساندویچی پانل,ایمنی ساندویچ پانل,

امنیت ساندویچی پانل

یکی دیگر از مواردی که سبب بالا رفتن امنیت پانل ساندویچی می شود، این است که در برابر آتش و حریق هم امنیت کامل داشته و به عبارتی دیگر غیرقابل اشتعال می باشد. توجیح این مطلب این است که در ساخت و تهیه پانل ساندویچی از فوم های B  و  PIRکه غیرقابل اشتعال هستند، استفاده شده و به طبع پانل های مد نظر ما را هم غیرقابل اشتعال می کنند. راحتی نصب و مونتاژ کردن پانل ساندویچی یکی دیگر از مهم ترین مزایای آن در مقایسه با مصالح سنتی می باشد. با وجود اینکه پانل های ساندویچی دارای مزایای بسیاری هستند، مقاومت بالا و ماندگاری طولانی اساسی ترین دلیلی است، که سبب جهانی شدن آن ها می باشد.

خوبی های این پانل ها به همین جا ختم نشده و لازم است بگوییم عایق صوتی و حرارتی هم هستند، به همین دلیل برای فعالیت های صنعتی و آزمایشگاهی بسیار کاربردی می باشند. از آن جا بر کاربردی بودن پانل ساندویچی برای آزمایشگاه تاکید داریم، که مانع رشد میکروب و باکتری و حتی قارچ ها خواهند شد.

این مطلب را از دست ندهید
برگزاری همایش نما با محوریت مصالح و جزئیات اجرایی در بهمن ماه

پانل ساندویچ,ساندویچ پتل,امنیت پانل ساندویچی,

پانل ساندویچ در برابر حریق چقدر ایمن است؟

همان طور که انتظار می رود، ضد حریق بودن پانل ساندویچی به دلیل ماهیت آن و مواد به کار رفته در ساخت آن می باشد. در این قسمت قصد داریم در رابطه با این موضوع بحث کنیم و به شما اطلاعات مفیدی را بدهیم. با ما همراه باشید.

از مواردی که سبب ایمن شدن پانل ساندویچی در برابر آتش می شود، وجود عایق های پلی یورتان در هسته های نسوز است و لازم به ذکر است، این عایق ها بسیار سفت و سخت هستند. موضوع به همین جا ختم نشده و برای ضد حریق بودن پانل ساندویچی به همین یک مورد اکتفا نمی شود. مورد دوم ورق های گالوانیزه یا آلوزینک است، که در برابر آتش مقاومت بالایی دارند. به کارگیری این دو مورد در تهیه و ساخت پانل ساندویچی سبب شده است، مقاومت بسیار بالایی در برابر حریق داشته باشد.

از طرفی برخورد آتش به این پانل ها نه تنها سبب آتش گرفت آن ها نمی شود، بلکه آتش را هم پخش نکرده و گسترش نخواهند داد. نکته قابل ذکر دیگر این است، که زمان برخورد آتش با این پانل ها سبب ایجاد دود هم نخواهد شد. این مورد بسیار مهمی برای  برتری پانل ساندویچی در برابر مصالح سنتی است.

آیا پانل ساندویچی در برابر زلزله ایمن است؟

امروزه تمامی مهندسین سعی بر تولید ساختمان هایی سبک داشته که در حین حال مقاومت بالایی هم در برابر نیروهای وارده داشته باشد. سبک بودن سازه به این دلیل حیاتی است، که سازه سبک در برابر زلزله مقاومت بسیار بیش تری از خود بروز خواهد داد. پانل ساندویچی هم وزنی بسیار سبک داشته و می تواند در برابر زلزله بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. این مزیت پانل ها اساسی ترین دلیل کاربرد پانل های ساندویچی در تمامی ساختمان های پیش ساخته می باشد.