5 عامل موثر بر قیمت کود ده ایکس شوک

استفاده از کود‌های تقویتی و کامل برای بهبود و عملکرد بهتر گیاهان، امری حیاتی و اساسی در کشاورزی و باغبانی است. در این راستا، کود ده ایکس شوک به عنوان یکی از قوی‌ترین و موثرترین کودهای تقویتی وارداتی توجه ویژه‌ای را به خود جلب کرده است. این محصول از ویژگی‌هایی همچون غلظت بالای ترکیبات مختلف و کیفیت بی نظیر برخوردار است که باعث افزایش سریع رشد رویشی، افزایش چشم‌گیر تناژ محصول، بهبود کیفیت آن و کاهش هزینه‌های تولید می‌شود. از طرفی، عوامل مختلفی از جمله میزان سفارش و اندازه بسته‌بندی و… بر قیمت کود ده ایکس شوک تأثیرگذار است. در این مقاله به بررسی این عوامل و تاثیرات آن­ها بر قیمت کود ده ایکس شوک خواهیم پرداخت.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کود ده ایکس شوک

در حال حاضر عوامل زیادی هستند که می­توانند به صورت مستقیم و غیر مستقیم روی کاهش یا افزایش قیمت کود ده ایکس شوک بگذارند. در ادامه به بررسی فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت کود ده ایکس شوک می‌پردازیم:

  1. قیمت ارز: محصول وارداتی ده ایکس شوک و ابسته به قیمت ارز بوده و با افزایش قیمت دلار قیمت ده ایکس شوک نیز افزایش می یابد.
  2. زمان خرید: برخی از فصول سال که با تقاضای خرید مواجه هستیم قیمت ده ایکس شوک نیز افزایش می یابد.
  3. اندازه بسته‌بندی: اندازه بسته‌بندی کود شوک اصل آمریکایی نیزبر قیمت کود ده ایکس شوک تاثیر دارد. طبیعتا بسته‌بندی‌های بزرگتر در مقایسه با کودهای با بسته‌بندی‌های کوچکتر به صرفه‌تر خواهد بود. و قیمت کمتری دارد
  4. شرایط بازار: عواملی مانند تقاضا و عرضه، شرایط اقتصادی، قیمت مواد اولیه و رقابت در بازار می‌توانند به تغییرات قیمت کود ده ایکس شوک منجر شوند.

نحوه استفاده از کود ده ایکس شوک

یکی از نکات مهمی که باید بعد از خرید کود ده ایکس شوک به آن دقت کنید، نحوه مصرف کود است. برای مصرف کود ده ایکس شوک، می‌توان از دو روش محلول پاشی و کود آبیاری استفاده کرد. در محلول پاشی، کود شوک اصل امریکایی با آب مخلوط و روی گیاهان پاشیده می‌شود، در حالی که در کود آبیاری، به آب سیستم آبیاری اضافه می‌شود و به ریشه‌های گیاهان می‌رسد. رعایت دستورالعمل‌های بسته‌بندی و زمان مناسب مصرف کود کامل مایع ده ایکس شوک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به این ترتیب، کود ده ایکس شوک بهترین تغذیه را برای گیاهان فراهم کرده و به رشد و توسعه آن­ها کمک می‌کند.

5 عامل موثر بر قیمت کود ده ایکس شوک

روش محلول پاشی کود ده ایکس شوک

روش محلول پاشی به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای جذب سریع­تر و بهتر عناصر غذایی توصیه می‌شود. در این روش، معمولاً 3 تا 4 لیتر از کود شوک امریکایی در هر هزار لیتر آب حل شده و به عنوان محلول پاشی بر روی گیاهان پاشیده می‌شود. توصیه می‌شود که 70 تا 80 درصد نیاز گیاه به عناصر غذایی از ریشه و 20 تا 30 درصد نیز از طریق محلول پاشی تامین شود. در خاک‌های قلیایی یا شور، محلول پاشی بهبود قابل توجهی می‌دهد؛ اما اصلاح خاک همچنان اولویت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش محلول پاشی یا استعلام قیمت کود ده ایکس شوک به صفحه ارگانیک اگری مراجعه نمایید.

این مطلب را از دست ندهید
کاربرد دستگاه ویپ چیست + نکات مهم هنگام خرید ویپ

مزیت های کود ده ایکس شوک

کود کامل مایع ده ایکس شوک با مزایای بسیاری همراه است. این کود نقش مهمی در افزایش جوانه زنی دارد و فتوسنتز گیاه را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، سیستم ایمنی گیاه را تقویت می‌کند. کود کامل مایع ده ایکس شوک با آزادسازی عناصر بلوکه شده در خاک، به اصلاح بافت و بستر خاک کمک می‌کند و در بهبود رنگ، طعم و عطر محصول نقش دارد. این کود باعث افزایش باروری در گیاهان شده و جذب عناصر از طریق ریشه گیاه را چند برابر می‌کند.

همچنین، حاصلخیزی خاک را افزایش داده و و با گسترش سطح ریشه در خاک از پوسیدگی ریشه جلوگیری می‌کند. کود ده ایکس شوک شامل  10 عنصر و ترکیب مهم برای گیاهان است؛ به همین دلیل جایگزین مناسبی برای انواع کود های شیمیایی است و نیازی به تهیه کودهای دیگر ندارد. در کل وجود این ویژگی‌ها و مزیت‌های فراوان روی قیمت کود ده ایکس شوک تاثیر بسزایی دارد.  

ترکیبات کود ده ایکس شوک

کود 10x  شوک آمریکایی با تکنولوژی نانو تولید شده و خلوص بسیار بالایی دارد این کود کامل ده عنصر غذایی را در اختیار گیاه قرار می دهد کود ده ایکس شوک علاوه بر عناصر غذایی ماکرو و میکرو دارای هیومیک اسید، امینو اسید، جلبک دریایی فولویک اسید نیز می باشد. جذب سریع، خلوص بالا و مشاهد تاثیرات آن یک هفته پس از مصرف بود از ویژگیهای مهم و موثر این کود است. قیمت کود 10x شوک با توجه به نوع انالیز،  درصد عناصر  و میزان تاثیر گذاری آن بسیار مناسب بوده و خوشبختانه در کمترین زمان مورد استقبال بسیاری از باغداران و کشاورزان در سراسر کشور قرار گرفته است. این کود مناسب انواع محصولات زراعی، سبزی و صیفی، درختان میوه، گیاهان اپارتمانی، محصولات گلخانه ای  و فضای سبز است

میزان ترکیبات: 

  • نیتروژن: 5%
  • فسفر : 20%
  • پتاسیم : 20%
  • فولویک اسید: 10%
  • هیومیک اسید: 10%
  • آهن : 10%
  • اسید امینه 5%
  • جلبک دریایی: 10%
  • کلسیم : 5%
  • بور: 5 %

5 عامل موثر بر قیمت کود ده ایکس شوک

جمع بندی

کود 10x شوک، به عنوان یکی از برترین محصولات شرکت ارگانیک اگری، تأثیر فوق‌العاده‌ای در بهبود تولیدات کشاورزی شما دارد. این کود که حاوی 10 عنصر و ترکیبات مهم و ضروری است، در بسته‌بندی‌های 1، 5 و 20 لیتری در دسترس کشاورزان قرار می‌گیرد. این کود با تمام ویژگی­ها مزایایی که دارد، انتخاب ایده‌آل برای بهبود عملکرد و افزایش تناژ مزارع و باغات شما خواهد بود. برای خرید کود ده ایکس شوک به سایت ارگانیک اگری مراجعه کنید و قیمت کود ده ایکس شوک را استعلام نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید